Klachten van de V.O.F. “Hemmes Tuin & Lifestyle” gevestigd te Coevorden aan de Trageldijk 1A

Wat te doen bij een klacht?
Hemmes Tuin & lifestyle doet er alles aan uw producten vakkundig te leveren. Daarbij streven wij naar een optimale service mocht u niet tevreden zijn.
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hemmes@tuinenlifestyle.nl en stuur dan foto’s mee met de klacht. Bij een defect of beschadiging bij levering zorgen wij dat dit z.s.m. bij u wordt opgelost.
Hout en beton zijn een natuurproduct en hebben bepaalde eigenschappen, zie kenmerken hout en beton. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

******

Vastgesteld door de directie van Hemmes Tuin & Lifestyle, september 2023